Κυριακή 10 Ιουνίου 2007

Στο μπλε του σκοταδιού


Στο μπλε του σκοταδιού ξεσπάω
λησμόνησα το δρόμο που με έφερε εδώ
λακτίσματα, σφυρίγματα, λικνίσματα τρελά
χορός! χορός!
Χωρίς σχέδιο πτήσης πλανιέμαι πάνω
στις στάχτες του δικού σου ουρανού
αποποιούμαι το φως, τον ήλιο
ενστερνίζομαι το ψιθύρισμα της θάλασσας,
κι εσύ η αμαρτία πέρα απ’ το όνειρο
βάζεις φρένο στις άναρθρες κραυγές μου
γράφω λέξεις χωρίς το υποκείμενο λογχίζω το
τίποτα για να έχω λόγω ύπαρξης
μια ανοησία καλά φυλαγμένη και μια φέτα
ζωής σε ένα δίσκο που ολοένα κολλάει.
Χορός! χορός ! χορός !

7 σχόλια:

ector p είπε...

Μου αρέσει αυτό το λιτό εδώ
ομίχλη και σαν να ψιχαλίζει

από τα μάτια σου

ector p είπε...

Συννεφούλα και μιά φέτα ουρανός

μπλούζ

quartier libre είπε...

nef.,
θα φύγω.
τ' αποφάσισα.
θα φύγω.

quartier libre είπε...

πώς να φύγω;
μπορώ;

Αιολος είπε...

Η λέξη δεν μπορεί να φύγει; Με τρομάζεις...

quartier libre είπε...

μην ακούτε, που συχνά χάνω την υπομονή μου, ή θυμώνω, ή απελπίζομαι...

μήτε μπορώ να φύγω,
μήτε θέλω.

Αιολος είπε...

Είμαι εδώ. Πάλι πίσω. Εσύ πού είσαι Συννεφούλα;