Σάββατο 30 Ιουνίου 2007

Σιωπή...



Σωπαίνω και η καρδιά μου χτυπά τα πράγματα μου στην πόρτα .



Ένα κλειδί ,ο κόσμος μια σταγόνα στη ζωή μου.



Πρώτη φορά ,πρώτη αγκαλιά .



Σιώπα τα αστέρια γελούν ,και ο ουρανός κλαίει .



Δροσιά, και ζέστη αναβλύζουν από ‘σένα.



Τα φώτα χαμηλώνουν



η μυρωδιά σου ξεχείλισε πέρα από ‘μενα



δεν σε φτάνω, δεν μπορώ.



Άνθρωποι νέοι, γέροι, και ‘γω άλλού,



Εσύ η προδοσία πέρα απ’ το όριο, η προέκταση της αμαρτίας μου.



Σκεπάζω τη γύμνια μου με τον φόβο μου.



Και η φωνή μακραίνει γίνεται αντίλαλος στα αφτιά μου



Σιωπά, τα αστέρια γελούν και ο ουρανός μαζί τους.



Σημάδι πάνω στο λόφο με τα χρώματα…

2 σχόλια:

quartier libre είπε...

ΠΡΕΠΕΙ ΘΕΣΜΙΚΑ,
ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΕΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.
ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ, ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ !

Αιολος είπε...

Μπήκε το καλοκαίρι και γίναμε ένα με τον καιρό;


Πού εισαι χαμένη;